Értékesítés ösztönzés

Megfelelő árképzéssel, marketing üzenetekkel, promócióval, valamint a helyes disztribúciós csatornák kiválasztásával az értékesítési bevételek növekedni fognak. Szolgáltatásunk keretében elemezzük jelenlegi értékesítési csatornáit, promóciós tevékenységeit, megvizsgáljuk azok hatékonyságát, továbbá javaslatot teszünk alternatív promóciós módszerekre, és új értékesítési technikák kialakításában is segítünk.

Miért célszerű?

Minden vállalkozás kereskedelmi sikereinek fő hajtóereje a hatékony értékesítés.
Segítségünkkel megvalósítható, hogy a vásárlókat befolyásoló tényezők optimálisak legyenek.

Promóció

A promóció olyan piacbefolyásoló módszerek összessége, melyek közvetlenül ösztönzik a fogyasztót vagy viszonteladót a vásárlásra. Olyan külön értéket kínálnak fel a vevőnek, ami képes indító lökést adni a vásárláshoz.

Az eladásösztönző módszerek kapcsolódhatnak a termékhez (illetve annak funkciójához, tulajdonságához), vagy egyéb előnyök kilátásba helyezésével ösztönzik a vásárlót. Alkalmazásuk célja általában a gyorsabb döntések, nagyobb volumenű vásárlások elősegítése.

Szolgáltatásunk keretében elemezzük jelenlegi promóciós tevékenységeit, megvizsgáljuk azok hatékonyságát, továbbá javaslatot teszünk alternatív promóciós módszerekre, és új értékesítési technikák kialakításában is segítünk.

Értékesítési csatornák

Egy értékesíteni kívánt termék esetében a termék tulajdonságai, ára mellett legalább annyira fontos a megfelelő értékesítési csatornák kiválasztása.

Hogyan érjük el a vevőt? Közvetlenül vagy közvetetten disztribútorok kis- és nagykereskedők segítségével? Esetleg a kettő kombinációjával? A megfelelő disztribútorokkal, nagykereskedőkkel dolgozunk? Lefedjük a teljes vevőkört? Mekkora a hatékonysága az adott értékesítési csatornának? Elég motivált a jelenlegi disztribútor? Hogyan lehetne növelni motivációját? Új értékesítési csatornára lenne szükség?

Többek között ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphat megfelelő szakmai választ, ha elemezzük, kiértékeljük, feltérképezzük cége meglévő és lehetséges értékesítési csatornáit.